REGULAMIN
Sklepu internetowego https://drogerianikola.pl/
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego DrogeriaNikola.pl
Sklep prowadzą Piotr Sozański, NIP 8731986505 oraz Joanna Sozańska NIP 8732546056 wspólnie prowadzący działalność gospodarczą w formie Spółki Cywilnej pod firmą NIKOLA S.C. Piotr Sozański Joanna Sozańska, NIP spółki cywilnej 9930393369 wpisani do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki z adresem do doręczeń w miejscowości Niwka nr 211, 33-130 Niwka,
zwani dalej „Sprzedawcą”.
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest poprzez:
- Korespondencję e-mail na adres poczty elektronicznej: bok@drogerianikola.pl[DM1]
- kontakt telefoniczny na numer 606 774 074[DM2]
- Adres do doręczeń w przypadku reklamacji lub zwrotu towaru: Drogeria Nikola ul. Jagiellońska 10, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
- Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin w witrynie internetowej https://drogerianikola.pl/ jednocześnie umożliwiając jego utrwalanie, pozyskanie i odtwarzanie treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z ryzykiem po stronie każdego użytkownika Internetu, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Kupującego szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. W celu uniknięcia wspomnianego ryzyka Kupujący powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ryzyko ich wystąpienia, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową firewall.
- Sprzedawca może organizować okazjonalne promocje i konkursy, których warunki zostaną zamieszczone na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- Sprzedawca może zmieniać katalog Produktów prezentowanych w Sklepie Internetowym.
- Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
- Kupujący – osoba fizyczna która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia lub korzystająca z innych usług w ramach Sklepu Internetowego.
- Konsument - Za konsumenta uważa się Kupującego będącego osobą fizyczną dokonującego z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową jak i Przedsiębiorcę o prawach konsumenta – tj. osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (na podstawie art. 7aa ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm.)
- Konto – określona innym regulaminem usługa (regulamin dostępny pod adresem: https://drogerianikola.pl/regulamin ), za pomocą której Kupujący uprawniony jest do założenia w Sklepie Internetowym indywidualnego Konta, umożliwiającego dokonywanie określonych działań w ramach Sklepu Internetowego, w tym składania Zamówień;
- Biuro obsługi klienta – organ sprzedawcy prowadzący kontakt z Kupującymi;
- Sklep Internetowy lub zamiennie Sklep – sklep internetowy DrogeriaNikola.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://drogerianikola.pl/ za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć Zamówienie i zawrzeć Umowę sprzedaży oraz korzystać z innych usług;
- Regulamin – niniejszy dokument;
- Produkt lub zamiennie Towar – rzecz ruchoma przedstawiona w Sklepie Internetowym wraz z jego opisem;
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające między innymi rodzaj i liczbę Produktów;
- Umowa sprzedaży- Umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym;
- Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z dnia 2020.03.03);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z dnia 2020.03.03)
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2023.2759 t.j. z dnia 2023.12.22)
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.2023.1610 t.j. z dnia 2023.08.14);
- Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
- W celu korzystania ze Sklepu Internetowego koniecznym jest sprostanie przez system teleinformatyczny z którego korzysta Kupujący poniżej określonych minimalnych wymagań technicznych:
- komputer lub urządzenie mobilne z aktywnym dostępem do Internetu,
- przeglądarka internetowa kompatybilna z JavaScript oraz plikami cookies
- dostęp do poczty elektronicznej,
- włączenie w przeglądarce internetowej cookies.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Kupującego, umożliwiającą mu do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie Internetowym. Kupujący zobowiązany jest do:
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, między innymi poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Kupujących oraz dla Sprzedawcy,
- nieprzekazywania i niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze wszelkich treści zamieszczonych w Sklepie Internetowym oraz Newsletterze jedynie w zakresie własnego użytku osobistego, chyba że co innego zostało indywidualnie uzgodnione ze Sprzedawcą,
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- Usługi
- Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z nieodpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę w ramach Sklepu Internetowego. Usługa Newslettera oraz prowadzenia Konta uregulowane są odrębnymi regulaminami dostępnymi na stronach Sklepu Internetowego https://drogerianikola.pl/ w zakładce „regulamin”[DM3]
- Procedura zawarcia umowy sprzedaży, zmiana oraz anulowanie Zamówienia
- Informacje o Produktach przedstawione na stronach internetowych Sklepu Internetowego, takie jak ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały wprowadzone legalnie na rynek polski.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Kupującego w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia dopiero w momencie w którym Zamówienie zostanie potwierdzone przez Sprzedawcę.
- Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Kupującego, jeżeli na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Kupującego. Z chwilą otrzymania wspomnianego oświadczenia przez Kupującego zawarta zostaje Umowa Sprzedaży.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że Produkt jest dostępny w magazynie. W razie braku dostępności Produktu, Sprzedawca zamieszcza o tym fakcie informację na stronie internetowej sklepu przy opisie danego Produktu. Wyjątkowo może zdarzyć się, że dany Produkt jest niedostępny nawet pomimo braku informacji o jego niedostępności, wówczas Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Kupującego o braku dostępności danego Produktu oraz przedstawi Kupującemu możliwe sposoby realizacji Zamówienia, takie jak:
- częściowa realizacja Zamówienia,
- anulowanie całości Zamówienia,
- wydłużenie czasu oczekiwania na zrealizowanie całości Zamówienia.
- Treść umowy sprzedaży jest zgodna z Regulaminem i bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego, a nadto zawierana jest w języku polskim.
- Sprzedawca wydaje Kupującemu dokument umowy sprzedaży zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub potwierdzenie jej zawarcia utrwalone na papierze lub, za zgodą Kupującego na innym trwałym nośniku, najpóźniej w chwili dostarczenia towaru.
- Kupujący chcąc zmienić Zamówienie niezwłocznie powinien dokonać anulowania Zamówienia, a następnie złożyć nowe Zamówienie. Kupujący, którzy nie posiadają aktywnego Konta mogą sprawdzić status Zamówienia kontaktując się z biurem obsługi klienta.
- W celu anulowania Zamówienia Kupujący powinien skontaktować się z biurem obsługi klienta. Możliwość anulowania Zamówienia jest dostępna, aż do momentu w którym Sprzedawca zakończy proces zmierzający do wysłania Produktów do Kupującego. Biuro obsługi klienta udziela informacji Kupującemu o stanie zaawansowania wspomnianej procedury, jednocześnie udzielając informacji czy możliwe jest anulowanie Zamówienia na tym etapie na jakim dane Zamówienie się znajduje. W sytuacji w której niemożliwe jest anulowanie Zamówienia, Produkty zostają Wysłane do Kupującego w sposób przez niego wybrany w trakcie procesu składania Zamówienia, a Kupujący zobligowany jest do uiszczenia ceny za zrealizowane Zamówienie.
- Nie ma możliwości zmiany i anulowania Zamówienia przy pomocy Konta.
- Dostawa
- Dostawa Produktów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Kupującego w trakcie składania Zamówienia.
- Kupujący może wybrać dowolny z poniżej przedstawionych form dostawy zamówionych Towarów:
- odbiór osobisty w wybranym przez Kupującego punkcie odbioru ORLEN Paczka,
- odbiór osobisty w wybranym przez Kupującego Paczkomacie spółki InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie,
- odbiór osobisty ze sklepu Drogeria Laboo zlokalizowanego pod adresem: Dąbrowa Tarnowska, ul. Jagiellońska 10, 33-200 Dąbrowa Tarnowska,
- za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD,
- za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu Internetowego przed złożeniem Zamówienia informuje Kupującego o przewidywanym terminie realizacji Zamówienia i jego dostawy oraz o wysokości opłaty za dostawę zamieszczając stosowną informację przy opisie możliwych sposobów dostawy Produktów.
- Dla Zamówień, których wartość przekracza odpowiedni próg cenowy, dostawa jest bezpłatna. Próg cenowy oznaczony jest na stronie sklepu https://drogerianikola.pl/ i wyświetla się w trakcie procedury składania zamówienia. [DM4]
- Czas dostawy i realizacji Zamówienia jest liczony w Dniach roboczych zgodnie z mechanizmem szczegółowo opisanym w § 7. ust. 9.
- Sprzedawca dostarcza wraz z Produktem paragon albo fakturę VAT w zależności od dokonanego przez Kupującego wyboru.
- Jeżeli dla Produktów objętych Zamówieniem przewidziano różne okresy realizacji, wówczas względem całego Zamówienia zastosowanie znajduje najdłuższy przewidziany okres realizacji Zamówienia.
- Podczas odbioru przesyłki:
- dostarczonej zgodnie z ust. 2 pkt 1) i 2), Kupujący niezwłocznie powinien sprawdzić stan opakowania zewnętrznego przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania przesyłki Kupujący powinien sporządzić wraz z firmą która doręczyła przesyłkę protokół szkody według procedury aktualnie obowiązującej w danej firmie odpowiedzialnej za doręczenie przesyłki oraz bezzwłocznie poinformować o tym zdarzeniu Sprzedawcę,
- zgodnie z ust. 2 pkt 3) Kupujący niezwłocznie powinien w obecności pracownika odpowiedzialnego za wydanie mu przesyłki sprawdzić stan opakowania zewnętrznego przesyłki. W przypadku uszkodzenia zewnętrznego opakowania przesyłki, które zgodnie z zasadami doświadczenia życiowego zwiastować mogłoby uszkodzenie zawartości przesyłki Kupujący sporządza ze wspomnianym wyżej pracownikiem protokół szkody w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po czym oba egzemplarze własnoręcznie podpisują. Kupujący niezwłocznie informuje Sprzedawcę o zaistnieniu takiego zdarzenia.
- dostarczonej zgodnie z ust. 2 pkt 4) i 5), Kupujący powinien sprawdzić w obecności kuriera lub operatora pocztowego stan opakowania zewnętrznego przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania przesyłki Kupujący sporządza wraz z kurierem protokół szkody w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Kupującego i kuriera oraz bezzwłocznie informuje o tym zdarzeniu Sprzedawcę.
- Ceny i metody płatności
- Przy każdym Produkcie widnieje Cena, która obowiązuje do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.
- Sprzedawca uprawniony jest do zmian cen Produktu nie naruszając tym samym treści ust. 1 powyżej.
- Zmiana ceny Produktu nie ma wpływu na Zamówienie które Sprzedawca potwierdził i przyjął do realizacji.
- W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które Sprzedawca przeznaczył ograniczoną liczbę Produktów, wykonywanie Zamówień przebiegać będzie według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te Produkty, aż do momentu wyczerpania ilości Produktów objętych tą formą sprzedaży, chyba że inne rozwiązanie przewidziano w regulaminie akcji promocyjnej.
- Sprzedawca informuje o obniżeniu ceny, między innymi poprzez zamieszczenie odpowiedniej informacji w opisie Produktu. Obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia również informację o najniższej cenie danego Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed obniżeniem ceny.
- Jeżeli konkretny produkt oferowany jest do sprzedaży w czasie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia nadto informację o najniższej cenie tego produktu, która obowiązywała w okresie od pierwszego dnia rozpoczęcia oferowania tego produktu do sprzedaży - aż do dnia obniżenia ceny.
- W przypadku Produktów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia informację o cenie sprzed pierwszego zastosowania obniżenia ceny.
- Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy, które określone są według ust. 3 umieszczonego w § 6.
- Kupujący może wybrać dowolny z poniższych sposobów płatności:
- za pobraniem (realizacja Zamówienia rozpocznie się po przesłaniu przez Sprzedawcę Kupującemu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, a wysyłka zostanie dokonana niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia. Złożenie Zamówienia z wybraniem płatności za pobraniem stanowi uzewnętrznienie zgody Kupującego wraz z przyjęciem na siebie obowiązku dokonania płatności w momencie doręczenia Zamówienia.),
- przelewem natychmiastowym,
- przelew tradycyjny,
- karty płatnicze,
- Google Pay,
- Blik.
W stosunku do sposobów płatności wymienionych w ust. 9 pkt od 2) do 6) realizacja Zamówienia zostanie rozpoczęta po wpłynięciu należności na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu zamieszcza informacje dla Kupującego o terminie w jakim Kupujący zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Kupującego we wspomnianym wyżej terminie, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
- Akcje promocyjne
- Sprzedawca uprawniony jest do ustanawiania akcji promocyjnych, które obejmować będą wybrane przez Sprzedawcę Produkty.
- Zasady, w tym czas trwania akcji promocyjnej określane będą odrębnie w stosownym regulaminie akcji promocyjnej.
- Regulamin każdorazowej akcji promocyjnej dostępny będzie na stronie internetowej Sklepu Internetowego pod adresem https://drogerianikola.pl/ .
- W przypadku braku odrębnego regulaminu akcji promocyjnej, postanowienia niniejszego Regulaminu stosuje się odpowiednio.
- Uprawnienie do odstąpienia od Umowy Sprzedaży
- Kupujący będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta.
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się:
- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności - od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, jego partii lub części,
- polega na regularnym dostarczaniu Towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
- dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
- Jeżeli Konsument nie został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od Umowy Sprzedaży, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu, o którym mowa w art. 27 ust. 1 albo 2 ustawy o prawach konsumenta.
- Jeżeli Konsument został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od Umowy Sprzedaży przed wygaśnięciem tego prawa zgodnie z ust. 9.4 powyżej, termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży upływa po 14 dniach, a w przypadku, o którym mowa w art. 27 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta – po 30 dniach, od udzielenia Konsumentowi informacji o tym prawie.
- Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. W celu odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie na piśmie, podając we wspomnianym piśmie:
- nazwisko,
- pełny adres pocztowy,
- o ile są dostępne dane takie jak numer telefonu i adres e-mail.
Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku, gdy Konsument złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e - mail. W celu zachowania terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Ponadto Konsument uprawniony jest do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży przy użyciu wzoru formularza odstąpienia dostępnego na stronie Sklepu.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży złożonego w sposób, o którym mowa w ust. 5 powyżej.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
- Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy na adres ul. Jagiellońska 10, 33-200 Dąbrowa Tarnowska lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
- Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.
- Jeżeli Umowę Sprzedaży zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a Towar dostarczono Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży, Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania Towaru na swój koszt, gdy ze względu na charakter Towaru nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta o prawie odstąpienia od Umowy Sprzedaży zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 ustawy o prawach konsumenta.
- Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie Sprzedaży ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
- W chwili odstąpienia przez konsumenta od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta.
- Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, Sprzedawca informuje tę osobę o odstąpieniu przez Konsumenta od Umowy Sprzedaży.
- Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży;
- w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. lustro wyprodukowane pod specjalny wymiar na życzenie Konsumenta);
- w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi Towarami;
- w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
- o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których Konsument wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.
Powyżej wyszczególnione wyjątki od prawa do odstąpienia od Umowy sprzedaży nie wyczerpują wszystkich prawem przewidzianych okoliczności. Pełny katalog wyjątków zawarty jest w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
- Procedury reklamacyjne Towarów niezgodnych z Umową dotyczące Konsumentów i Przedsiębiorców o prawach konsumenta
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar zgodny z Umową sprzedaży.
- Wobec Kupujących będących Konsumentami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży według zasad zawartych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta. Przepisy odnoszące się do Konsumenta zawarte w rozdziałach 4, 5a i 5b Ustawy o prawach konsumenta znajdują zastosowanie również wobec osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdyż z treści tej umowy wynika, że nie ma dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tą osobę działalności gospodarczej (PKD), udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej. Umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta stanowi również umowę sprzedaży zawartą na odległość.
- Produkt jest zgodny z Umową sprzedaży, w przypadku gdy zgodne z Umową sprzedaży pozostają między innymi jego:
- ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do Produktów z elementami cyfrowymi również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji.
- Przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
- W celu uznania Produktu za zgodny z Umową Sprzedaży, Produkt ten ponadto musi nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Produktu tego rodzaju, przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk. Nadto występować musi w takiej ilości i zawierać takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Produktów z elementami cyfrowymi również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Produktu tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod rozwagę charakter Produktu oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
- nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając w sposób rozsądny, nie mógł o nim wiedzieć,
- przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w inny porównywalny sposób,
- publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy sprzedaży
- Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
- Być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądzanie oczekiwać;
- Być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem umowy i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
- Do Towarów z elementami cyfrowymi przepisy art. 43k ust. 3 i 4 oraz art. 43l ust. 4 ustawy o prawach konsumenta stosuje się odpowiednio.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 4, 5 i 6 powyżej, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 4, 5 i 6 powyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową wynikający z niewłaściwego zamontowania Produktu, jeżeli
- Zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność;
- Niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, o której mowa w art. 6 ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
- Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Produktu z umową określonego w ust. 9 powyżej, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
- W odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Sprzedaży treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową Sprzedaży miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia Towaru z elementami cyfrowymi. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową Sprzedaży wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
- Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z Umową Sprzedaży.
- Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, wartość Towaru zgodnego z Umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.
- Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
- Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Towar na swój koszt.
- Jeżeli Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, Sprzedawca demontuje Towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
- Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony
- W przypadku niezgodności Towaru z Umową sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, gdy:
- Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
- Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6;
- brak zgodności towaru z Umową sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową,
- brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową Sprzedaży pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową Sprzedaży.
- Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.[DM5]
- Jeżeli brak zgodności z Umową Sprzedaży dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy Sprzedaży Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z Umową Sprzedaży, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową Sprzedaży.
- W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument może powstrzymać się z zapłatą ceny do chwili wykonania przez przedsiębiorcę obowiązków wynikających z art. 43d i art. 43e Ustawy o prawach konsumenta.
- Odstępstwo od warunków gwarancji określonych w reklamie na niekorzyść Konsumenta jest bezskuteczne, chyba że oświadczenie gwarancyjne złożone w reklamie przed zawarciem Umowy Sprzedaży zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakiej reklama została przeprowadzona, lub w porównywalny sposób.
- Gwarancja trwałości nie może przewidywać warunków naprawy albo wymiany mniej korzystnych dla Konsumenta niż określone w art. 43d ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację Konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Procedury reklamacyjne dotyczące podmiotów wobec których nie stosuje się Ustawy o prawach konsumenta
- Na podstawie art. 558 §1 kodeksu cywilnego odpowiedzialność z rękojmi zostaje wyłączona dla podmiotów wobec których nie stosuje się przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
- W momencie w którym następuje wydanie Towaru przewoźnikowi przez Sprzedawcę przechodzą na Kupującego co do którego nie znajdują zastosowania przepisy Ustawy o prawach konsumenta korzyści i ciężary związane z Towarem jak i niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu, aż do wydania go wspomnianemu wyżej Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. W razie doręczenia Towaru Kupującemu niebędącemu Konsumentem ani Przedsiębiorcą o prawach konsumenta, taki Kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Kupującemu stosownego oświadczenia. Niniejsza klauzula ma zastosowanie do Kupujących niebędących Konsumentami.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty 500 złotych[DM6] . Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem tylko za typowe szkody racjonalnie przewidywalne w momencie zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym niebędącym Konsumentem rozstrzygać będzie sąd właściwy dla miasta Tarnowa (33-100).
- Gwarancja
- Sprzedawca nie udziela gwarancji na sprzedawane Towary.
- Ochrona danych osobowych
- Podane przez Kupujących dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która znajduje się w zakładce https://drogerianikola.pl/polityka-prywatnosci
- Postanowienia końcowe
- Sprzedawca uprawniony jest do zmiany Regulaminu w każdym czasie z ważnych powodów, w szczególności w związku ze zmianami prawa, przyjętymi rozwiązaniami technologicznymi.
- Sprzedawca poinformuje o zmianach w Regulaminie, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian poprzez zamieszczenie na stronie Sklepu Internetowego informacji o zmianie Regulaminu. Ponadto Kupujący, którzy zawarli umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącą prowadzenia Konta otrzymają informację o zmianie Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, który podali Sprzedawcy w związku z zawarciem wspomnianej umowy.
- Kupujący zostanie poproszony o akceptację Regulaminu po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, Kupujący nie będzie mógł dalej korzystać ze Sklepu Internetowego.
- Zmiany Regulaminu nie naruszają praw Kupujących korzystających ze Sklepu Internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie mają wpływu na złożone lub zrealizowane Zamówienia. W stosunku do złożonych Zamówień przed wejściem w życie zmian Regulaminu - obowiązuje Regulamin aktualny w dacie złożenia Zamówienia.
- Umowy Sprzedaży zawierane są w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin nie może być kopiowany, rozpowszechniany i używany do celów innych niż prowadzenie Sklepu Internetowego przez Sprzedawcę oraz celów określonych w Regulaminie.
- Niniejsza wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 01.04.2024
Regulamin sklepu internetowego
DrogeriaNikola.pl
określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy DrogeriaNikola.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://drogerianikola.pl/.
Sprzedawca – przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:
- Joanna Sozańska, - wspólnik spółki cywilnej
- Piotr Sozański, NIP 8731986505, nr REGON 851715020, działający pod nazwą NIKOLA - wspólnik spółki cywilnej
prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej pod nazwą Nikola sc z siedzibą pod adresem Niwka 211 33-130 Radłów, NIP 9930393369, nr REGON Nikola sc Piotr Sozański, Joanna Sozańska. .
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy:NIKOLA SC ul.Jagiellońska 10 33-200 Dąbrowa Tarnowska
- Adres e-mail: bok@drogerianikola.pl
- Telefon: 606 774 074
- Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy):NIKOLA SC ul.Jagiellońska 10 33-200 Dąbrowa Tarnowska.
- Adres do wysłania reklamowanego towaru:NIKOLA SC ul.Jagiellońska 10 33-200 Dąbrowa Tarnowska.
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 5 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Za pomocą karty płatniczej:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Za pośrednictwem platformy płatniczej:
- Shoper Płatności
- Za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji zamówienia wynosi 2 Dni robocze.
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
- Rzeczpospolita Polska
- Unia Europejska
- Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej
- Za pośrednictwem Poczty Polskiej
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
- w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
- zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
- Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY - W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres:Nikola sc ul.Jagiellońska 10 33-200 Dąbrowa Tarnowska niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 9 REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
- żądać usunięcia wady
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul.Jagiellońska 10 33-200 Dąbrowa Tarnowska.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ - W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 10 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
§ 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
- Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Nikola sc
Niwka 211 , 33-130 Radłów
adres e-mail: bok@drogerianikola.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):
.............................................. .............................................. .............................................. .............................................. .............................................. .............................................. .............................................. .............................................. .............................................. .............................................. .............................................. ..............................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) .............................................. .............................................. ..............................................
- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów):.............................................. .................................... .
- Adres Konsumenta (-ów): .............................................. .............................................. ..............................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
Regulamin konta
Regulamin konta w sklepie DrogeriaNikola.pl
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
§ 1 DEFINICJE
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy DrogeriaNikola.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://drogerianikola.pl/
Sprzedawca - przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:
- Tomasz Sozański, NIP 9930112850, nr REGON 852497529, działający pod nazwą NIKOLA HURT-DETAL - wspólnik spółki cywilnej
- Piotr Sozański, NIP 8731986505, nr REGON 851715020, działający pod nazwą NIKOLA - wspólnik spółki cywilnej
prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej pod nazwą Nikola sc z siedzibą pod adresem Niwka 211, 33-130 Radłów , NIP 9930393369, nr REGON Nikola sc Piotr Sozański, Joanna Sozańska .
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy:Nikola sc ul.Jagiellońska 10 33-200 Dąbrowa Tarnowska
- Adres e-mail: bok@drogerianikola.pl
- Telefon: 606 774 074
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
§ 4 KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: bok@drogerianikola.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
§ 5 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail bok@drogerianikola.pl .
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ - W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 6 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 7 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy piotrnikola@o2.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
Regulamin newslettera
sklepu DrogeriaNikola.pl
§ 1 DEFINICJE
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy DrogeriaNikola.pl prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://drogerianikola.pl/
Usługodawca - przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:
- Tomasz Sozański, NIP 9930112850, nr REGON 852497529, działający pod nazwą NIKOLA HURT-DETAL - wspólnik spółki cywilnej
- Piotr Sozański, NIP 8731986505, nr REGON 851715020, działający pod nazwą NIKOLA - wspólnik spółki cywilnej
prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej pod nazwą Nikola sc z siedzibą pod adresem Niwka 211 , 33-130 Radłów , NIP 9930393369, nr REGON Nikola sc Piotr Sozański, Joanna Sozańska. .
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
§ 2 Newsletter
- Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
- Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
- Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
- Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.
- Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: bok@drogerianikola.pl.
- Wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
§ 3 Reklamacje
- Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: bok@drogerianikola.pl.
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
§ 4 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.
- Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 5 Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
- Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
- W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
- W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: bok@drogerianikola.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
Zapisz się na newsletter i zyskaj:
- Rabaty 5%, 10% a nawet 15%!
- Informacje o promocjach
- Informacje o nowościach w naszym sklepie
zakupionego towaru
zapewnia bezpieczne płatności